30 Aralık 2016 Cuma

Ben Kimim?

Merhaba, arkadaşlar. Öncelikle ''Beyazın Tonu''na hoşgeldiniz.
Ben kimim? Ben aranızdan biriyim :)) 
İlk yazım olacağı için öncelikle beni tanımanızı isterim ama aranızdaki adım Beyazın Tonu ile bilip tanıyın. Yani adım Beyaz. 21 yaşındayım. İkinci üniversitemi okuyorum.

Renkler insanın hayatında önemli bir yer taşır. Benim içinde beyaz o şekilde. O nedenle adım Beyazın Tonu. Beyazın tonu mu olur derseniz bence olur :))
Şimdi gelelim neden blog açtım ? Burada şimdiye kadar edindiğim ve edineceğim tecrübeleri, bilgileri sizlerle paylaşmak istedim. Yani moda, makyaj, sağlık, cilt bakımları, yemek-tatlı börek tarifleri, seyahatler, olmazsa olmaz olan aşk ve daha fazlası olan bilgileri paylaşacağım. Genellikle makyaj önerilerim deneyimlediklerim olurken, bazen seyahat ettiğim yerleri anlatacağım. Bazen de sizler için daha önceden yaptığım maskeleri, peelingleri anlatacağım. Sizlerin yorumlarınıza ve isteklerinize göre bloguma yazılar yazacağım. Ve son olarak kullandığım ve beğendiğim ürünleri sizlere de hediye edeceğim. Bol okumalı, Bol hediyeli bir blog olsun. :)
İlk yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder