31 Aralık 2016 Cumartesi

En en en Favori Ürünlerim !!


Merhaba, arkadaşlar. Bugün sizlere en favori makyaj ve cilt bakım ürünlerimden bahsedeceğim.




Özellikle HC HAİR CARE'den OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi. Ben bu üründen acayip derecede memnun kaldım. Çevremdeki birçok kişiye de tavsiye ettim ve aldılar. Şuan onlarında aynen benim gibi en en en favorileri arasında. Ovex hızlı saç kurtarma ve canlandırma terapisi nedir, nasıl birşeydir, nasıl kullanır. Üzerinde de yazdığı gibi Tek Adımda İdeal Saç Güzelliği. Benim saçlarım çok çabuk kırılıyor hiç bir işleme gelmiyordu. Benim saçlarımda hiç boya yok. Fakat saçlarım çok ince ve çok sönükler. O yüzden ben düzleştirici maşa vs çok fazla yapamıyorum. Ama saçlarımın da bakımlı görünmesini istiyordum. İnternette dolaşırken şampuanları falan incelerken karşıma HC HAİR CARE sayfası çıktı. Sitesine girdim yorumları okudum. Şampuanların, saç yağının içeriklerini okudum ve çok beğendim. Denemekten ne zarar gelir ki diye düşündüm ve saçıma uygun şampuan ile yağından sipariş verdim. Belli bir miktarda alışveriş yapınca Ovex hediye gönderiliyormuş ve banada geldi. Ben üzerinde yazan talimatları okuyarak saçıma uyguladım ve uygulayış o uygulayış elimin altında her zaman bir tane stok bulunduruyorum. Saçımı hiç bir şekilde ağırlaştırmıyor, yağlı gibi göstermiyor. Tam tersi çok güzel bakımlı gösteriyor. Fiyat olarak 15 TL. Ovex ile ilgili daha ayrıntılı bir yazı yazmamı isterseniz yorum olarak bırakabilirsiniz.




İkinci favori ürünüm DERMODAY Güneş kremi. Aslında tatile giderken sadece güneş kremi olarak kullanmak amacıyla almıştım. Ama ürünü inceledikçe yaz-kış kullanabileceğim hem güneş kremi , hem nemlendirici hemde leke karşıtı ve besleyici bir krem olduğunu öğrendim. Ve uzun zamandır kullanıyorum en en favorilerimden bir tanesi. Makyajımı temizledikten sonra, peeling vs başka bir maske yaptıktan sonrada kullanıyorum. Dışarıya çıkmadan,  makyajımı yapmadan 15-20 dk önce yüzüme uyguluyorum ve daha sonra makyajımı yapıp dışarıya çıkıyorum. Şimdiye kadar sivilce vs gibi bir sorunda karşılaşmadım. Sanırım fiyatı 55-60 TL gibi birşeydi.





Bir diğer favorim Maybelline Super Stay 24H. Aslında hakkında pek olumlu yorum olamayan bir fondöten. Ama ben memnunum. Açık tenlilerin kullanmakta biraz sıkıntı çektiği ama açık tenli olmama rağmen bende fresh bir görüntü sağlayan fondöten. Ben beauty blender ile kullanıyorum.  Günümü kurtarıyor, makyajımı tazelerken tekrar fondöten sürme gereksinimi duymuyorum. Böyle deyince kalıp gibi durduğunuda düşünmeyin bende çok doğal duruyor. Bazı ciltlerde 3-4 saat sonra pütürlenme gibi bir sorun oluyormuş veya sivilce gibi. Ben öyle sorunlarla karşılaşmadım. Belki cildime her zaman dikkat ettiğim içindir bilemiyorum :)) Ben gratisten 20 TL civarı bir fiyat ile almıştım.



En sevdiğim rujlar aslında nude renklerde olan rujlar olmasına rağmen Avonun Matte Rose adlı rujundan vazgeçemediğimi farkettim. Benim dudak yapım ne çok kalın ne de çok ince. Dudak rengim hafif pembemsi ve ruj kullanmadığımda bile ruj var gibi görünüyor. Bu renkte benim dudak rengimin biraz koyusu gibi duruyor ve benim favorilerimden. Numarasını bilmiyorum alma isterseniz adı Matte Rose. Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama 12-13 TL gibi bir fiyattı.




Ve son olarak Flormarın 426 numaralı kırmızılı-bordomsu ojesi. En sık kullandığım oje. Ve en en en favorim. Ben çok fazla mat ojeleri sevemedim. Kullanır mıyım evet kullanırım ama pek sık değil. Ama bu tarz ojeleri çok sık kullanıyorum. Yapısı normal ve çok fazla parlak değil. Genelde siyah renkli kıyafetler tercih ediyorum ama siyah oje sevemiyorum. Siyah kıyafetlerime en yakıştırdığım oje ise bordo renkli ojeler.. Ben gibi biraz üşengeçseniz ve bordo renkli ojeleri çok seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Çünkü tek kat sürdüğünüzde bile çok tok duran bir oje. Fiyatını hatırlamıyorum ama 2,5 - 3 TL gibi bir fiyattı.
Sormak istediğiniz bir soru varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir daha ki yazımda görüşmek üzere.. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder